Brix ؛ کیس بازی کوچک گیگابایت

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



Brix ؛ کیس بازی کوچک گیگابایت

خیلی سخت است که کامپیوتری پیدا کنید تا بتوانید هم با آن بازی کنید و هم زیر تلویزیون جا بگیرد. البته دستگاه هایی مانند: AlienWare x51 ،Falcon Northwest Tiki و Digital Storm Bold همین ویژگی ها را دارند. اما چه می شد اگر شما یک کامپیوتری برای بازی می خواستید که در دستتان جا می شد؟ بله! این درست وقتی است که Gigabyte Brix II وارد صحنه می شود که هم دوست داشتنی است و هم قدرتمند.

brix1

اوایل امسال شرکت گیگابایت خط تولید کامپیوتر کوچک Brix را معرفی کرد که پردازنده های لپ تاپ را به طرز شگفت انگیزی در کیس های کوچک که ابعاد آن ۴٫۵ اینچ است تعبیه می کند. اکنون شرکت این خط تولید را با  پردازنده های هسول و دیگری را با  گرافیک Iris Pro بروزرسانی کرده است.

Iris برند جدید گرافیک اینتل است که کمی بهتر و پیشرفته تر از گرافیک لک لوستر می باشد.به عقیده مایکروسافت این چیپ با چیپ گرافیکی Nvidia Geforce GT 650M  برابر است ولی ما قطعا نمی توانیم این ادعا را امتحان کنیم. این به این معنی است که گیگابایت تلاش زیادی کرده تا قدرتی باورنکردنی را در این بسته کوچک جا سازی کند. ما بازی دیرت ۲ را این هفته در انجمن اینتل ۲۰۱۳ بر روی این مکعب ساخته گیگابایت امتحان  کردیم که در رزولوشن ۱۰۸۰p بسیار رویایی اجرا می شد. به گزارش اینتل، این سیستم تا حدودی توانایی اجرای بازی کرایسیس ۳  را نیز داراست ولی انتظار نداشته باشید که برابر با GPU (واحد پردازش گرافیک) یک سیستم خانگی باشد.

قیمت این دستگاه در محدوده ۴۹۹ تا ۵۹۹  دلار می باشد. Brix II دارای درگاه HDMI و درگاه خروجی مینی نمایشگر،۴ پورت USB3.0، یک درگاه شبکه گیگابیت، وای فای داخلی و اسپیکر ۳٫۵۵ میلی متری در جلو است. اما مسئله مهم اینجاست:  از انجایی که این سیستم bare-bones می باشد، قبل از اینکه بتوانید با این سیستم کار کنید، باید حافظه و هارد درایو ۲٫۵ اینچی و سیستم عامل تان را خودتان تامین کنید. اینتل اعلام کرده است که این سیستم در ماه دسامبر به فروش می رسد.

اگر بریکس را از روی فاکتور های تعریف شده دوست دارید اما نیازی به گرافیک قوی ندارید، شرکت گیگا بایت تمام خط تولید مشابه اندازه کامپیوترهای بریکس را در دسترس دارد که قیمت آنها از ۱۹۹ دلار شروع می شود که بسیار مناسب است. نسخه هایی هم هستند که دارای حافظه ذخیره سازی ثابت (Solid-State) می باشند. مدل بدون پنکه که از جنس الومینیوم بوده و حرارت گیر هستند و حتی نسخه ای که دارای پروژکتور هستند به قیمت ۶۹۹ دلار به فروش می رسند که می توانید آنها را در تصاویر زیر ببینید.

brix2

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید